Lieve in de media over Hoe jouw waarde onmisbaar wordt – Nu.nl

Categorie:Geen categorie

Bron: NU.NL/ONDERNEMEN

….Ze merkte dat het over het algemeen beter werkt om voor een specifieke doelgroep te kiezen in plaats van voor de massa.
Daardoor ben je minder afhankelijk van seizoenen, vertelt Vriezen.

“Er zijn altijd mensen waarvoor je iets kan betekenen. Hoe specifieker je doelgroep, hoe meer waarde je levert en hoe onmisbaarder je bent, ook in de zomer.”

Stap dus af van het idee dat je breed inzetbaar moet zijn, adviseert Vriezen. “Bied een heel specifiek product aan. Op deze manier is er altijd een groep mensen die meteen iets kan met wat jij te bieden hebt.”

“Hoe specifieker je doelgroep, hoe onmisbaarder je bent, ook in de zomer!”

Ben jij ook benieuwd hoe jouw waarde onmisbaar kan zijn?
Kom dan met me in contact.

Plan hier je vrijblijvende waarde call met me in, daar gaan we samen ontdekken wat er nog meer voor jou mogelijk is!