Als je met bewuste en verbindende communicatie aan de slag gaat, dan wil je natuurlijk weten met wie je te maken hebt.

Daarom deel ik hieronder mijn achtergrond en waarom ik communicatie vanuit een inside-out benadering mijn werk heb gemaakt.

In het kort:
Mijn groeiend verlangen om te communiceren vanuit kracht, ontstond al vrij vroeg. Als tiener hield ik me al bezig met het zoeken van antwoord op diepe vragen. Ik kon alleen niet makkelijk een antwoord vinden. Achteraf begrijp ik hoe dat komt, je vindt dat wat ik zocht, alleen als je de juiste vraag stelt en ophoudt met zoeken.
Waarom en hoe wil jij je onderscheiden?

Eerst naar binnen kijken om vanuit kracht en een sterke basis naar buiten treden.

Lieve Vriezen Story

Mijn verhaal: een zoektocht naar betekenis

De afgelopen tien jaar heb ik er zowel in mijn loopbaan als privé veel aan gedaan om mijn (werkzame) leven vanuit betekenis, zingeving en passie vorm te geven.

Mijn carrière begon ik in het matchen van mens en werk. Later
leerde ik in mijn functie als adviseur dat, als je niet vanuit je eigen authenticiteit en kracht leeft, je nooit het maximale aan de wereld kan bieden. En dat is een gemis, voor jezelf én voor je bijdrage aan anderen.

Al toen ik 20 was werd mijn wereldbeeld omver geschopt. Ik werd getriggerd op zoek te gaan naar mezelf én naar hoe ik vanuit kracht in het leven kon staan. Maar omdat ik niet wist wat ik waar moest zoeken, werd het lastig. Mijn zoektocht volgde zonder écht succes.

Als je niet weet wat je precies zoekt, zul je het niet vinden.

Een transformatie ontstond toen ik besloot te kijken naar de andere kant. Niet die van overal zoeken én kijken naar alles om mij heen. Geen focus meer op de schaduwzijde. En los van elke vorm van identiteit.

Ik omarmde de kant van kracht, talent en passie.

Mijn proces, zo vond ik toen, was terug te vinden in de Jungiaanse dieptepsychologie: Beter bekend als het gedachtegoed voor het werken met Storytelling. En ik wilde dit gebruiken binnen het werken in de communicatie.

Lieve Vriezen Storytelling

Inside-out

Het communicatievak stelde ik meer en meer in het teken van het omarmen van authenticiteit, voor merken en voor de mensen achter het merk.

Juist óók in je professionele leven is dit nodig om écht in je kracht te staan. Dat inbrengen op de plek van het professionele jasje:

De bewustwording van het ego en identiteitslagen & het ont-dekken van de kracht eronder, dat is wat ik voor je wil.

Mijn interesse in pshyche, mijn werkervaring én opleiding in communicatie kwamen samen…

Bewust bezig zijn met communicatie is eerst naar binnen durven kijken en dan pas naar buiten treden. In de daarop volgende jaren zag ik hoe dit bij merken werkt.

Lieve Vriezen StoryBrand

De uitdaging in
verbindend communiceren

Wanneer je niet alleen werkt met de bovenstroom, dat wat we allemaal zien. Jij als vakexpert. Jij als professional binnen je vakgebied. Maar ook met de onderstroom: onderliggende thema’s, gedrag en belemmeringen. Maak je het verschil.

Die verdieping, vol emotie, bewustzijn en vrijheid is, hoe je in je communicatie, het verschil maakt.

Communiceren vanuit dat wat drijft, is waar ik in geloof.

Het gaat om de juiste zichtbaarheid, en het antwoord op die vraag begint van binnenuit.

Ik vind het belangrijk dat ook jij je bewust wordt van de impact van je verhaal en de mogelijkheden die het je biedt. Actief aan de slag gaan met je verhaal betekent, doorbreken, transformeren, groeien en krijgen wat je wil.

Vanuit narratief perspectief ontdekken we wat jou authentiek maakt en leer ik je dit bewuster en strategisch in te zetten zodat je communicatie je in juiste richting brengt.

Als ambitieuze professional of als ondernemer je communicatie bewuster en vol groeikansen inzetten?

Een vrijblijvend persoonlijk kennismakingsgesprek met mij?

Laat je gegevens achter en ik neem contact op!