Klant Femke aan het woord

Categorie:Geen categorie

“Ik vroeg me af, gaat de investering zich terugbetalen?”
Ik sprak mijn coachee Femke (pedagoog) over haar samenwerking met mij en naar bezwaren die ze vooraf had gehad.
Als pedagoog met visie is Femke nog maar kort geleden bij mij in het traject gestapt, maar heeft ze sindsdien al mooie stappen gezet in haar business.
Een daarvan is haar webinar, welke echt een succesnummer blijkt (lees bomvol met deelnemers al de tweede keer dat ze deze gaf)!

Ze vervolgde:
“Ik vroeg me af of de adviezen praktisch en concreet genoeg zouden zijn”.

Ik vroeg haar “Hoe kijk je hier nu naar?”

Ze vertelde:
“Dat vooroordeel is zeker weggenomen.

Jij bent zeker ook van de praktische en concrete adviezen.
Ik weet nog goed dat we bij het opstarten van het traject de kick off met praktische to do list afsloten. ‘

Ook in het app contact tussen de sessies door zie ik dit terug.”

Ze sloot af:
“Ik denk dat als je in een fase van je bedrijf zit waarin je denkt

“Hoe kom ik aan die klanten of hoe verdien ik meer aan de klanten die ik heb ”

dat je bij zo’n vraagstuk gewoon hulp moet inschakelen.

Ik ben er inmiddels echt wel van overtuigd dat het het waard is, dus om niet langer aan te blijven modderen, dit kost tijd, energie. Je verliest plezier en motivatie terwijl dit niet nodig is.”

Aldus mijn klant Femke. Femke is pedagoog en een echte kennisondernemer. Toch had ze de wens hierin nog meer van betekenis te willen zijn voor klanten. Je leest hierboven (en hoort hieronder – de podcast aflevering) dat Femke bij mij is ingestapt. Ik neem je verder mee in haar verhaal.

Grotere resultaten bieden voor haar klanten
In het traject zijn Femke en ik gaan werken aan een steviger aanbod echt vanuit haar expertstatus. Femke is namelijk opgeleid als pedagoog en heeft veel kennis in huis.
Dit mocht haar aanbod ook gaan belichamen. Tevens kon ze van hieruit veel meer van haar expertise kwijt, waardoor haar klanten grotere transformaties kunnen maken.
Daarmee kan ze veel meer impact maken!

De juiste klanten
Daarnaast was het zaak over haar aanbod te communiceren en de verkoopgesprekken te gaan optimaliseren zodat ze ook de juiste JA zeggers kreeg.
Daarom zijn we aan de slag gegaan met haar positionering en communicatie. Dat houdt ook in coaching op verkoop.

Het coachen op verkoop houdt in dat we zijn gaan kijken naar haar houding en vaardigheden.
Femke nam echt de houding van een leerling aan, waardoor ze snelle stappen voorwaarts nam op dit gebied.
Door ook nog eens actief gebruik te maken van mijn app support (24/7) op de momenten voorafgaand of juist na de salescalls kon het reflecteren en aanscherpen echt
effectief gebeuren.

Met als resultaat dat Femke meerdere van haar vernieuwde 1 op 1 trajecten heeft mogen starten met heel passende ideale klanten!

Beluister ons gesprek hier via de podcast aflevering.